10/12/10

ΑΞΙΖΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ....



Της δικαιοσύνης ήλιε νοητέ και μυρσίνη εσύ  δοξαστική
μη παρακαλώ σας μη, λησμονάτε τη χώρα μου
Αετόμορφα έχει τα ψηλά βουνά στα ηφαίστεια κλήματα σειρά
και τα σπίτια πιο λευκά στου γλαυκού το γειτόνεμα
Τα πικρά μου χέρια με τον κεραυνό τα γυρίζω πίσω απ’ τον καιρό
τους παλιούς μου φίλους καλώ με φοβέρες και μ’ αίματα

Της δικαιοσύνης ήλιε νοητέ και μυρσίνη εσύ δοξαστική
μη παρακαλώ σας μη λησμονάτε τη χώρα μου

....ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ!


Μουσική/Στίχοι:Θεοδωράκης Μίκης/Ελύτης Οδυσσέας
 

1 σχόλιο:

  1. έτσι απλά γιατί γεννήθηκα σε μια πατρίδα που πάντα με πληγώνει γαμώ την ατυχία μου..Θεε μου δωσε μου την δύναμη να αντέξω την ξεφτίλα τους για μια ακόμα φορά αλλα για πρώτη φορά στην γενιά μου πατημένα 53 ...Απλα και φιλικά Δημητρης απο την θεσσαλονικη που ξέρει τι είναι πατρίδα...και μένει μακριά απο μαντριά και στρούγκες...Πόλεμος ειναι ολο αυτο χωρις ερείπια απο βόμβες και νεκρούς στον δρόμο μόνο σιωπηλες νεκρές ψυχές ανήμπορες και αδύναμες για επανάσταση κάθε μορφής ...Καλήμερα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή